A csapat energiáját mutatja be a céges fotózás
Egyre többen értik meg, hogy az alkalmazottak a vállalat legértékesebb erőforrásai. Ennek az energiának a megörökítésére való a céges fotózás. Ez az energia befolyásolja az ügyfeleket és a potenciális üzleti partnereket, akik meglátogatják a weboldalt vagy olvassák a hírlevelet.
A jól kiválasztott fotókkal befolyásolhatjuk, hogyan érzékelik ők a vállalatot. Ezért van értelme megfelelően bemutatni a csapatot. A céges fotózás segít felépíteni és megerősíteni a szervezeti arculatot. Első benyomást csak egyszer kelt az ember. Ezért érdemes gondoskodni arról, hogy a közösségi médiában, például a Linkedinen, a Facebookon vagy a weboldaladon bemutatott portré ne legyen véletlenszerű és pontosan azt közvetítse, amit a világ felé kommunikálni szeretne. Mit várhat el? A fotó tükrözi a személyiségét, miközben kedvező fényben ábrázolja Önt. Egy élő interakcióban a verbális kommunikáción kívül megfigyelhetjük a hangszínt, a testbeszédet, az arckifejezéseket. Ennyi inger beáramlása mellett, az agyunknak el kell döntenie, hogy melyik információ élvez prioritást. Ezért van az, hogy élőben az általunk tett benyomás kevésbé függ a ruhatár részleteitől, mint egy céges fotózás esetében.
A portré egy időbe fagyasztott kép. Az agynak bőven van ideje arra, hogy kritikusan szemügyre vegye például a ruházat minden részletét. Ezért fontos, hogy a céges fotózás során a ruha megfelelően legyen összeállítva. Ne feledje: a céges fotózás olyan befektetés, ami évekig szolgálja Önt! A vállalati portrék fontos eszközök a cég arculatának alakításában és a hosszú távú, tudatos építésére irányuló stratégiák részét képezik.