Ügyesen használt reklámajándék
A marketing, mint gyűjtőfogalom és a reklám, mint ennek egy része, mára már nagyon sok lehetőséget „kilőtt”. Az ezzel foglalkozó szakembereknek, állandóan követve a trendeket és a vásárlói szokásokat, igazán nincs könnyű dolga. Főleg a mai anyagi körülmények között, a hirdetők biztosra szeretnének menni a reklámajándék területén is és szeretnék, ha a kiosztott tárgyak ügyesen és ötletesen hoznák a vásárlókat. Tény az, hogy az emberek minden anyagi nehézség ellenére még vásárolnak, igaz valamennyire csökkentett ütemben. Éppen ezért fontos, hogy a reklámajándék és minden, ami reklámcélt szolgál, az minél hatékonyabb legyen, hiszen köztudott az, hogy reklámozni lehet hatékonyan, kevés pénzből is és méregdrágán is kevés eredménnyel.
Az egyik legolcsóbb reklámajándék a toll, de ezt valakinek adni, az ma már nem megy. Viszont, ha rávesszük az embereket, hogy töltsenek ki pl. egy kérdőívet, egy törzsvásárlói programhoz és ehhez tollakat hagyunk a pulton, reménykedve abban, hogy minél többen elviszik őket, akkor már nyert ügyünk van. A toll elérte reklámcélját.